Velkommen indenfor!

Velkommen til https://omdeler.wordpress.com/
På denne side vil jeg give nyttige tips og tricks til omdeling af aviser/reklamer i Danmark.
Der vil også være andre informationer tilgængelige, som for eksempel links, videoer og info om udstyr.

Tag et kig på de andre sider, og læg en kommentar, så bliver jeg glad.

Jeg besvarer rigtig gerne spørgsmål omkring jobbet som reklameomdeler på siden ‘Brevkasse’.

Hvis du har spørgsmål som ligger uden for denne kategori, er du meget velkommen til at kontakte mig via e-mailen på ‘Kontakt’-siden.

God fornøjelse!🙂

– Mathias Bach Lassen, 2010

5 responses to this post.

  1. Posted by Ingerlise Jørgensen on 20. november 2010 at 20:39

    Hej Mathias. Har du selv lavet den side, det ser jo helt professionelt ud.

    Svar

  2. Posted by Ingerlise Jørgensen on 20. november 2010 at 21:00

    Så nu har jeg spist min A38 med müsli på (uhm) nu vil jeg så se videre på Bingo Banko. Hej hej. Jeg håber der kommer mange besøgende.

    Svar

Skriv et svar

