Opdatering: Januar 2011

Kære læsere!

Så kom vi ind i det nye år, håber I allesammen havde en jul og et godt nytår🙂

Mine planer for 2011 er, at få FK Distribuion til at kigge på siden, for jeg er lidt i tvivl, om de har gjort det? Hvis én fra FK læser dette, så må I gerne lige kontakte mig pr. mail.

Desuden vil jeg til at opdatere siden lidt oftere, samt få siden bredt ud til flest mulige interesserede. Det skal ske ved at linke siden regelmæssigt via gruppen på Facebook kaldet “Omdeler”, og (hvis jeg er heldig) få en lille henvisning i bladet “Alle oz”. Jeg vil høre FK ad, om det er muligt.

Hvis nogle af Jer sidder derude bag skærmene nu og tænker “Jeg har en god idé til, hvad du kan lave ved siden”, så kontakt mig😀

Det er godt at høre, hvad folk synes. Jeg kan sige, at min distribuionsleder og hendes chef har kigget på siden.

Jeg har også fået ny cykel, så det bliver da spændende at se, om den kan cykle i det her kolde vejr🙂

Mathias Bach Lassen

Skriv et svar

